Action rett i koppen

Arbeid av Pocket

Pocket relanserer Rett i Koppen. Nå skal nye smaker og et oppdatert design kommuniseres i en kampanje med animasjonsfilmer og utendørsboards.

Da Pocket&Comms skulle lage den første TV-kampanjen for Rett i Koppen siden 90-tallet, ville de skape en kommunikasjonsplattform som kunne leve i alle kanaler og formater, og samtidig kunne vare i mange år. Resultatet ble et visuelt univers hvor den ikoniske Rett i Koppen-koppen står sentralt.

– Det er et fleksibelt konsept og det er spennende å tenke på hvor mye vi kan leke med dette utgangspunktet i fremtiden. Det er nesten bare fantasien som setter grenser, sier produktsjef for Rett i Koppen, Ørjan Johnsen

Mye ut av lite.
For Pocket&Comms handlet det nettopp om å vise hvor mye man kan få ut av et lite mellommåltid.

– Idéen tar utgangspunkt i at mye kan utrettes av få ingredienser. En kunstner kan skape det flotteste maleri av tre grunnfarger. En musiker kan trollbinde en forsamling med fire akkorder. Og, innholdet i en liten kopp kan trigge til å skape noe stort. Det handler om hva du får ut av innholdet i koppen, sier kreativ leder i Pocket&Comms, Anders Gottlieb-Nygaard.

Produsent Mads Astrup Rønning hos Babusjka synes det har vært en spennende oppgave.

– Vi har jobbet utrolig mye sammen med Pocket&Comms for å finne frem til det riktige uttrykket for hver av filmene og er veldig fornøyd med resultatet, sier Astrup Rønning

Du kan også se filmene på YouTube:


Kakao
Kopper
Suppe


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.