Buffering

Arbeid av MK Norway

NextGenTel selger bredbånd. I reposisjoneringen av selskapet i tråd med Telia Soneras nye profil skulle en ny kampanje utarbeides for bredbåndsprodukter. I tillegg til å selge produkter, ønsket man også å vise at NextGenTel er opptatt av kundeopplevelsene. At nettet faktisk fungerer.

Alle som har det vondt trenger hjelp. Inspirert av humanitæraksjonene lagde vi en kampanje for de som faktisk lever der ute på nettet, og som blir rammet av dårlig bredbånd. Vi ville at folk skulle bry seg.. om internett. Resultatet var overveldende, kampanjen fikk høy oppmerksomhet og salgstall var gode.

NextGenTel selger bredbånd. I reposisjoneringen av selskapet i tråd med Telia Soneras nye profil skulle en ny kampanje utarbeides for bredbåndsprodukter. I tillegg til å selge produkter, ønsket man også å vise at NextGenTel er opptatt av kundeopplevelsene. At nettet faktisk fungerer. Alle som har det vondt trenger hjelp. Inspirert av humanitæraksjonene lagde vi en kampanje for de som faktisk lever der ute på nettet, og som blir rammet av dårlig bredbånd. Vi ville at folk skulle bry seg.. om internett. Resultatet var overveldende, kampanjen fikk høy oppmerksomhet og salgstall var gode.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.