Equipped for Epic Moments

Gore-Tex og Anton Sport ønsket å øke interessen for nye produkter i god tid før vintersesongen 2012-13 hadde startet. De ønsket å vekke vinterfølelsen til ski- og friluftsinteresserte for å starte planleggingen av sesongen. I tillegg ønsket de en kampanje som skulle tas ut gjennom butikkene og de ansatte. Utfordringen var derfor å vekke en målgruppe fra sommerdvalen. En målgruppe som er bortskjemt på rådyre skifilmer og storslagne foto. Vennligst se presentasjonsfilm for beskrivelse av idé og gjennomføring.

35704 8db7a original
35705 2399b original
35706 164a7 original

Gore-Tex og Anton Sport ønsket å øke interessen for nye produkter i god tid før vintersesongen 2012-13 hadde startet. De ønsket å vekke vinterfølelsen til ski- og friluftsinteresserte for å starte planleggingen av sesongen. I tillegg ønsket de en kampanje som skulle tas ut gjennom butikkene og de ansatte.

Utfordringen var derfor å vekke en målgruppe fra sommerdvalen. En målgruppe som er bortskjemt på rådyre skifilmer og storslagne foto.

Vennligst se presentasjonsfilm for beskrivelse av idé og gjennomføring.

8178-c452b-original.pdf

23870-251dd-original.pdf PDF, 16.211 MB
Last ned