Equipped for Epic Moments

Arbeid av Anorak

Gore-Tex og Anton Sport ønsket å øke interessen for nye produkter i god tid før vintersesongen 2012-13 hadde startet. De ønsket å vekke vinterfølelsen til ski- og friluftsinteresserte for å starte planleggingen av sesongen. I tillegg ønsket de en kampanje som skulle tas ut gjennom butikkene og de ansatte.

Utfordringen var derfor å vekke en målgruppe fra sommerdvalen. En målgruppe som er bortskjemt på rådyre skifilmer og storslagne foto.


Vennligst se presentasjonsfilm for beskrivelse av idé og gjennomføring.

Gore-Tex og Anton Sport ønsket å øke interessen for nye produkter i god tid før vintersesongen 2012-13 hadde startet. De ønsket å vekke vinterfølelsen til ski- og friluftsinteresserte for å starte planleggingen av sesongen. I tillegg ønsket de en kampanje som skulle tas ut gjennom butikkene og de ansatte. Utfordringen var derfor å vekke en målgruppe fra sommerdvalen. En målgruppe som er bortskjemt på rådyre skifilmer og storslagne foto. Vennligst se presentasjonsfilm for beskrivelse av idé og gjennomføring.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.