For alt vi har. Og alt vi er.

Arbeid av Hyper og Ernö

Den viktigste grunnen til å etablere konseptet For alt vi har. Og alt vi er. var å bekjempe likegyldighet til Forsvaret i det norske samfunn.

Forsvarets rolle var utydelig. Det var for mange som tenkte: Dette angår ikke meg. Det var dessuten viktig å bygge en intern stolthet blant alle som jobber i Forsvaret, og aktualisere Forsvaret som en viktig og attraktiv arbeidsplass.  Vi tenkte slik: For å gjøre Forsvaret enda viktigere i et nasjonalt perspektiv, må vi evne å gjøre det viktig for oss som enkeltmennesker. 

Kommunikasjonens – og denne kampanjens hovedmål – er derfor å relatere Forsvaret til de verdiene som betyr mest for oss. 

Annonsene skal bygge kunnskap om Forsvarets rolle - obs: disse stod tidligere på året før film og det digitale var på luften. 

Filmen inviterer til en refleksjon rundt alt vi har, og hvilke verdier som er verdt å ta vare på. På digitale flater inviteres alle til å svare med sine egne ord og bilder.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.