Historiske dealer
Coop Prix ønsket å ta enda større eierskap til ”dealer”. Og selvfølgelig få frem at man kan gjøre veldig gode dealer hos Coop Prix. Briefen var å lage et radiokonsept hvor man fikk understreket ”deal”-posisjonen samtidig som man kom med et konkret tilbud. Resultatet var en radiokampanje hvor vi tok tak i historisk gode eller dårlige dealer og satte disse i en humoristisk kontekst til Coop Prix´ egne dealer.
Coop Prix ønsket å ta enda større eierskap til ”dealer”. Og selvfølgelig få frem at man kan gjøre veldig gode dealer hos Coop Prix.
Briefen var å lage et radiokonsept hvor man fikk understreket ”deal”-posisjonen samtidig som man kom med et konkret tilbud.
Resultatet var en radiokampanje hvor vi tok tak i historisk gode eller dårlige dealer og satte disse i en humoristisk kontekst til Coop Prix´ egne dealer.
7045-4e5d2-original.mp3
7046-f7bf9-original.mp3
7047-25221-original.mp3
Involverte byråer
TRY Apt