Historiske dealer

Arbeid av TRY og Apt

Coop Prix ønsket å ta enda større eierskap til ”dealer”. Og selvfølgelig få frem at man kan gjøre veldig gode dealer hos Coop Prix.

Briefen var å lage et radiokonsept hvor man fikk understreket ”deal”-posisjonen samtidig som man kom med et konkret tilbud.

Resultatet var en radiokampanje hvor vi tok tak i historisk gode eller dårlige dealer og satte disse i en humoristisk kontekst til Coop Prix´ egne dealer.

Coop Prix ønsket å ta enda større eierskap til ”dealer”. Og selvfølgelig få frem at man kan gjøre veldig gode dealer hos Coop Prix. Briefen var å lage et radiokonsept hvor man fikk understreket ”deal”-posisjonen samtidig som man kom med et konkret tilbud. Resultatet var en radiokampanje hvor vi tok tak i historisk gode eller dårlige dealer og satte disse i en humoristisk kontekst til Coop Prix´ egne dealer.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.