KulturMjølk
Utfordring: Kulturmjølk har en sterkt aldrende kjøpergruppe. Tine ønsket å åpne de yngres (30+) øyne for produktet. Som ung voksen i vår tid kan vi trenge en påminnelse om hvor beinharde generasjonene over oss egentlig var, og er. De bygde husene sine selv, brukte kroppen hver dag, hevet nevene om det trengtes, og hvis de klagde så var det fordi de faktisk hadde noe å klage på. De drakk ikke YT, energidrikker eller annet skvip. De drakk kulturmjølk! Vi fikk komponert en mørkere og hardere utgave av Johan Nicolaisens kjente “Gymnastikkmarsj” og lot den sette tonen til scener der hardføre 80-åringer viser hva de er gode for, før de avslutter det hele med å helle opp et glass og spørre seerne om vi er klare for vårt første glass.
Aktuelt byrå
TRY Apt
Utfordring: Kulturmjølk har en sterkt aldrende kjøpergruppe. Tine ønsket å åpne de yngres (30+) øyne for produktet.
Som ung voksen i vår tid kan vi trenge en påminnelse om hvor beinharde generasjonene over oss egentlig var, og er. De bygde husene sine selv, brukte kroppen hver dag, hevet nevene om det trengtes, og hvis de klagde så var det fordi de faktisk hadde noe å klage på. De drakk ikke YT, energidrikker eller annet skvip. De drakk kulturmjølk!
Vi fikk komponert en mørkere og hardere utgave av Johan Nicolaisens kjente “Gymnastikkmarsj” og lot den sette tonen til scener der hardføre 80-åringer viser hva de er gode for, før de avslutter det hele med å helle opp et glass og spørre seerne om vi er klare for vårt første glass.
Involverte byråer
TRY Apt
Utmerkelser
-
Gullblyanten 2012 Matvarer