Local heroes of Norway: Flyhalevalgkampen

På samme tid som Norwegian blir en stor internasjonal aktør med et europeisk rekordoppkjøp på 222 nye fly, mister flyselskapet preferanse regionalt i Norge. Denne kampanjen hadde som mål å snu denne trenden og etablere Norwegian i den norske folkesjela - som flyselskapet som virkelig representerer Norge og nordmenn. Viktig. Jobben har et fysisk vedlegg.

23384 84e80 original
23386 158ec original
27245 d4778 original
35233 65c3f original
35234 49782 original
35235 73922 original
35236 e21e1 original
35237 69bd0 original
35238 b6ff5 original
35239 25c12 original
35240 92294 original
35241 e7b70 original
35242 44834 original
35243 fbd44 original
35244 a5541 original
35245 be383 original
35246 7ac5d original
35247 d87e8 original
35248 b15ee original
35249 89e6e original
35250 f1b8d original
35251 cc92b original
35252 89688 original
35253 61212 original
35254 af9b5 original
35255 2cef4 original
35256 ebe3e original
35257 fb6a0 original
35258 efcd4 original
35259 455bd original
35260 1380a original
35261 35e29 original

På samme tid som Norwegian blir en stor internasjonal aktør med et europeisk rekordoppkjøp på 222 nye fly, mister flyselskapet preferanse regionalt i Norge. Denne kampanjen hadde som mål å snu denne trenden og etablere Norwegian i den norske folkesjela - som flyselskapet som virkelig representerer Norge og nordmenn.

Viktig. Jobben har et fysisk vedlegg.

8148-71bac-original.pdf

23385-15204-original.pdf PDF, 43.103 MB
Last ned

Utmerkelser

  • Gullblyanten 2012 Reise, transport og turisme