Pakningsdesign EQ Skin

Arbeid av Dinamo

Eqology selger naturlig helsekost og hudpleie direkte til kunder og via nett. Dinamo har utviklet strategi, navn og visuell identitet for merkevaren. Vi lanserte helsekost i 2011. I år ble den nye hudpleieserien lansert.

Basert på konseptet ”Nature Force” utviklet vi et rått, sanselig og Nordisk design for EQ Skin der naturens elementer er fremtredende. Vi samlet naturlig fauna fra en rekke, ulike kilder og sendte det til studioet til Lisa Westgaard. Bildene har blitt bærende for det nye designet. De skaper sensuelle, sanselige, litt mystiske, motiv som danner en fin kontrast til et stramt, klassisk grunndesign. Vi synes de får frem konseptet på en fin måte, og er annerledes, naturligvis.

Eqology selger naturlig helsekost og hudpleie direkte til kunder og via nett. Dinamo har utviklet strategi, navn og visuell identitet for merkevaren. Vi lanserte helsekost i 2011. I år ble den nye hudpleieserien lansert. Basert på konseptet ”Nature Force” utviklet vi et rått, sanselig og Nordisk design for EQ Skin der naturens elementer er fremtredende. Vi samlet naturlig fauna fra en rekke, ulike kilder og sendte det til studioet til Lisa Westgaard. Bildene har blitt bærende for det nye designet. De skaper sensuelle, sanselige, litt mystiske, motiv som danner en fin kontrast til et stramt, klassisk grunndesign. Vi synes de får frem konseptet på en fin måte, og er annerledes, naturligvis.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.