Strilen
Mitsubishi i-MiEV er blant de mest etablerte elbilene på markedet i dag. Forbrukerne har god kjennskap til egenskapene til i-MiEV, men det er lite som skiller bilen fra konkurrentene. Når de nå skulle slippe den nyeste modellen I-MiEV ønsket de fokus på rekkevidden. Den nye modellen går nemlig lenger enn noen andre elbiler i samme prisklasse. Å måtte stoppe på et uhyggelig sted, eller når det passer dårlig, er aldri noe gøy. Og ikke minst, noe alle kan relatere seg til. Dette ledet oss til konseptet «Stopp når du vil, ikke når du må». Konseptet ble dramatisert ved å vise i-MiEV kjøre igjennom et skikkelig hull av en by med verdens minst innbydende hotell og utrivelige karakterer i gatene. Her vil man definitivt ikke stoppe. Men i-MiEV med lengre rekkevidde kjører videre til neste by, uten måtte lade batteriet.
Aktuelt byrå
MK Norway
Mitsubishi i-MiEV er blant de mest etablerte elbilene på markedet i dag. Forbrukerne har god kjennskap til egenskapene til i-MiEV, men det er lite som skiller bilen fra konkurrentene. Når de nå skulle slippe den nyeste modellen I-MiEV ønsket de fokus på rekkevidden. Den nye modellen går nemlig lenger enn noen andre elbiler i samme prisklasse.
Å måtte stoppe på et uhyggelig sted, eller når det passer dårlig, er aldri noe gøy. Og ikke minst, noe alle kan relatere seg til. Dette ledet oss til konseptet «Stopp når du vil, ikke når du må». Konseptet ble dramatisert ved å vise i-MiEV kjøre igjennom et skikkelig hull av en by med verdens minst innbydende hotell og utrivelige karakterer i gatene. Her vil man definitivt ikke stoppe. Men i-MiEV med lengre rekkevidde kjører videre til neste by, uten måtte lade batteriet.
8064-2814f-original.pdf
Involverte byråer
MK Norway