Tine Yoghurt - Smaken du har vokst opp med

Arbeid av TRY og Apt

Medier: TV, Butikk/Produktdesign

Kampanjen er laget med utgangspunkt i en TV-brief som skulle minne forbruker om at det er Tine som er den originale norske yoghurten.

TV: En serie TV-reklamer som vekket til live forbrukenes nostalgiske minner om barndommens yoghurt-spising.

Butikk/produktdesign: For å forsterke filmenes effekt og ytterligere nå frem til forbruker, anbefalte vi Tine Yoghurt å trekke de kreative grepene i filmen videre ut i fysisk møte med forbruker. Når filmene hadde etablert seg hos forbruker fikk vi Tine til å erstatte de vanlige Yoghurt-begrene med begre i retro-designet de kjente igjen fra filmene og sin egen barndom.

Medier: TV, Butikk/Produktdesign Kampanjen er laget med utgangspunkt i en TV-brief som skulle minne forbruker om at det er Tine som er den originale norske yoghurten. TV: En serie TV-reklamer som vekket til live forbrukenes nostalgiske minner om barndommens yoghurt-spising. Butikk/produktdesign: For å forsterke filmenes effekt og ytterligere nå frem til forbruker, anbefalte vi Tine Yoghurt å trekke de kreative grepene i filmen videre ut i fysisk møte med forbruker. Når filmene hadde etablert seg hos forbruker fikk vi Tine til å erstatte de vanlige Yoghurt-begrene med begre i retro-designet de kjente igjen fra filmene og sin egen barndom.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.