Gå glipp av minst mulig

Arbeid av LLOWBANK*

VM-fersk kampanje fra Llowbank lover at du med Fersk&Ferdig går glipp av minst mulig av VM-sendingen på TV.

Det er VM og for mange betyr det enten å få med seg de viktigste ski-begivenhetene på TV og således gå sulten, eller lage mat og dermed gå glipp av avgjørende minutter.

Fersk mat, kort tid

Fersk&Ferdig er akkurat det, fersk mat som er ferdig på kort tid. 

– Fersk&Ferdig er en liten aktør, derfor var tilstedeværelse en avgjørende faktor for valget av print. Sammen med MEC forhandlet vi oss frem til dominans i guttas VM-bilag Vi Menn. De åtte helsidene er plassert i relevant kontekst og utformet med tanke på innholdet annonsen står i relasjon til, sier ansvarlig kreatør, Tore Woll.

Kommentarer

Lars Joachim Grimstad

Kreativ leder i TRY

4 år, 9 måneder siden

Her var jeg da jeg skrev at dette var veldig fint!

4 år, 9 måneder siden

Og her var jeg som er helt enig med Lars Joachim i at disse var veldig fine!

Tore Woll

Kreativ Leder i LLOWBANK*

4 år, 9 måneder siden

Her var jeg da ida var helt enig med Lars Joachim, og følte meg veldig glad for at så flinke folk skriver rett ut at de synes dette var veldig fint!

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.