Løvemat på menyen

Arbeid av Kitchen Reklamebyrå

Kitchens første store kampanje for Meny er igang.

I høst valgte Meny Kitchen som sin samarbeidspartner på byråsiden. Nå er den første store jobben klar, der Meny gir en hjelpende hånd til alle foreldre og lanserer Jippi: «en serie med sunnere produkter som barn liker».

– Meny skal hjelpe folk til å spise bedre og skal vi hjelpe folk å spise bedre, må vi også innse at «Alle kan trenge litt hjelp iblant». Denne gangen var det altså foreldrenes situasjon vi fikk ta del i, sier det kreative teamet Kjetill Nybø og Hallvard Fjeldbraaten.

Kampanjen går bredt ut. Markedsdirektøren i Meny er svært entusiastisk for det nye samarbeidet.

Narnia-veteran. – Det har vært veldig gøy å jobbe med Kitchen på dette. Det er en stor og viktig kampanje for Meny, med et produkt som utvilsomt dekker et stort behov hos småbarnsforeldrene. Det har derfor vært mye innsikt å ta av. At ideen inkluderte en løve er jo noe som kan sette et nytt samarbeid på prøve, men alle har vært genuint opptatt av å få dette til. Ikke minst løven, som har lang skuespillerkarriere bak seg blant annet fra Narnia-filmene, sier Jørgen Larsen.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.