Anti & Grandpeople for rethink conf

Arbeid av ANTI

Den fjerde rethink conf i rekken har fått designhjelp fra det nylig fusjonerte designbyrået.

Anti & Grandpeople har utviklet kommunikasjonskampanjen for rethink conf // 04.

– Konferansekommikasjon er kjedeligere enn tannpastareklame og ser likt ut fra konferanse til konferanse, uansett tema. En bra konferense får deg til å se lyset, du forlater den med et brennende ønske om å forandre verden, det er dette kampanjen for rethink conf // 04 handler om, sier Erik Heisholt, kreativ leder i Anti + Grandpeople

Førstkommende torsdag

Rethink conf // 04 arrangeres allerede i morgen, 21. mars i Posthallen i Oslo. Konferansen byr på foredragsholdere som Scott Monty, Global Digital & Multimedia Communications Manager hos Ford Motor Company, Adam Ostrow, Chief Strategy Officer hos Mashable og Ric Dragon, forfatter av bestselgeren «Social Marketology», for å nevne noen.

Kurator og grunnlegger av rethink conf, Arnt Eriksen, har store forventninger den fjerde utgaven av konferansen. 

– Det handler om hvordan bedrifter kan kapitalisere på sin tilstedeværelse på nett, gjennom å bygge lojalitet, øke salget, styrke omdømmet eller yte mer effektiv kundeservice. I tillegg om hvordan man bygger ambassadører gjennom sine kunder, partnere og leverandører, sier Eriksen.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.