Sukkertøy for øyet

Det er «vått, rått og vakkert» når den norske motefotografen Baard Lunde retter et hett blikk på vårens brillemote i den nye utgaven av EyeCandy.

36895 606da original

EyeCandy er et motemagasin med fokus på trender og siste nytt innen brille - og solbrillemote og er utviklet av Schjærven for Krogh Optikk. Vårens utgave er den femte i rekken og slippes 22. mars.

– Vi er veldig stolte over å jobbe med landets dyktigste og mest trendy optikerkjede, og takknemmelige for all den tilliten de har vist oss, sier AD i Schjærven Hege Moshovd Gulbrandsen.

Tidligere har anerkjente fotografer og illustratører som Julie Pike, Hilde Holta-Lysell & Esra Røise, Marius W. Hansen og Ole Musken satt sitt preg på magasinet, hver gang med et nytt tema de har stått nokså fritt til å fortolke. Denne gangen er temaet «lys» og det er den norske londonbaserte motefotografen Baard Lunde som har stått for bildene.

Fotografen har denne gangen valgt å la fotoappartaet ligge i bagen og heller filme hele seansen på HD-video (RED). Dermed fikk vi både bildene i papirmagasinet pluss en en solhet og sensuell «musikkvideo» for digital visning. Stillsfotograf for magasinet er dyktige Catarina Caprino.

– Vi er veldig fornøyd med resultatet og tar det som et stort kompliment at fotografer i toppklasse ønsker å være med på å utvikle vårt trendmagasin, sier Anne Krogh Ankerstad, markedssjef i Krogh Optikk.


Involverte byråer

95774 8fa3b original

Schjærven Reklamebyrå