Følg oss på Twitter!

En rekke parodier på ungdommelige markedsframstøt utgjør markedsføringen av Ungdomsbilletten til SAS. DDB Oslo står bak.

36962 98bc6 original
36963 6371a original
36964 82ea3 original
36965 cb783 original
36966 b7014 original
36967 4e584 original

Ungdom er en ettertraktet målgruppe: Alle vil ha en bit av Norges fremtid. Imidlertid er ungdom blitt en vanskelig målgruppe å nå. Unge mennesker har dessverre utviklet evnen til å gjennomskue freshe fremstøt i sosiale medier, stuntete rekrutteringskampanjer i bybildet og det man tror er en killer app, viser seg ofte å ikke være så engaging & disruptive som man hadde håpet.

Dette er innsikten SAS spiller på når det skal lages kampanje for Ungdomsbilletten: Det er vanskelig å lokke til seg ungdom, vårt forsøk er å alltid tilby billige flybilletter til deg under 26 år.

I all sin enkelhet.