Følg oss på Twitter!

Arbeid av NORD DDB

En rekke parodier på ungdommelige markedsframstøt utgjør markedsføringen av Ungdomsbilletten til SAS. DDB Oslo står bak.

Ungdom er en ettertraktet målgruppe: Alle vil ha en bit av Norges fremtid. Imidlertid er ungdom blitt en vanskelig målgruppe å nå. Unge mennesker har dessverre utviklet evnen til å gjennomskue freshe fremstøt i sosiale medier, stuntete rekrutteringskampanjer i bybildet og det man tror er en killer app, viser seg ofte å ikke være så engaging & disruptive som man hadde håpet.

Dette er innsikten SAS spiller på når det skal lages kampanje for Ungdomsbilletten: Det er vanskelig å lokke til seg ungdom, vårt forsøk er å alltid tilby billige flybilletter til deg under 26 år. 

I all sin enkelhet. 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.