Ny vår på Maxbo

Arbeid av FJELDHEIM&PARTNERS

Maxbo fornyer seg i samarbeid med Fjeldheim & Partners.

– Vi har jobbet med det nye konseptet i lang tid, så for hele organisasjonen er dette en stor og viktig lansering, sier markedsdirektør Tina Karp

– Målet har vært å gi kundene en helt ny handleopplevelse, gi hver enkelt kunde frihet til å velge hvordan de ønsker å handle, motta veiledning og kommunisere med Maxbo. Parallelt med dette innfører vi ny grafisk profil som vil gi både markedskommunikasjonen og butikkommunikasjonen et nytt, friskt preg.

– Men dette er kun starten på en strategisk viderutvikling av Maxbo, og vi vil framstå mye mer offensivt i tiden som kommer, avslutter Karp.

«Ny vår på Maxbo» blir presentert gjennom en profilfilm på 60 og 40 sekunder (vi viser den lengste), samt tre filmer på 20 sekunder hver som demonstrerer prosjekteringsverktøy, nettbutikken og ny kundeservice. Det blir også taktiske pris- og produktfilmer.

Fjeldheim & Partners har utviklet kommunikasjonskonseptet, fra design og butikkmateriell til taktiske filmer og profilfilm.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.