Kunsten å ordlegge seg

Arbeid av ANTI

Erik Heisholt har laget kommunikasjon for Norlis Antikvariat i snart tjue år. Nå er den siste kampanjen i rekken ferdig.

Anti & Grandpeople har laget to ulike kampanjer som kommer nå i vår. Her er den første, som handler om det utsøkte utvalget av kunstbøker på Antikvariatet.

Norlis Antikvariat er hovedstadens eldste eksisterende bokhandel, og har internasjonalt ry blant de mest avanserte samlerne av bruktbøker. Norlis har et bredt utvalg av kunstbøker, fra kunsthistorie og klassisk kunst, til fotografi og moderne kunst.

Kampanjen går som tre helsider i mai-nummeret til Aftenposten K. Som den oppmerksomme leser allerede har lagt merke til, har Anti + Grandpeople laget kampanjen på engelsk.

– Det er et språk som gir oss et par ekstra språklige muligheter og nyanser. Og dessuten har jo Norlis Antikvariat kunder fra hele verden, kommenterer Erik Heisholt.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.