Leskur verden rundt i Stavanger og Sandnes

Arbeid av procontra

Fem spesialdesignede «verdensleskur» er satt opp for å skape oppmerksomhet rundt SpareBank 1 SR-Bank sin siste kampanje for mobilbank i utlandet.

– Vi bringer deler av verden til Stavanger og Sandnes sentrum i en tid hvor folk begynner å forberede sin neste ferie. En av disse forberedelsene er å komme i gang med mobilbank. Ikke bare er det enkelt, men kundene får tilgang til bankens tjenester hvor enn de måtte befinne seg.

– For å skape blest rundt kampanjen har vi inkludert en konkurranse hvor deltakerne kan vinne 10.000 kroner til #mobilbankferie, sier Randi Bjerke Øglænd, markedskonsulent i SpareBank 1 SR-Bank

JCDecaux har en sterk tilstedeværelse i hele Rogaland og har hatt en egen salgsavdeling i Stavanger siden 2007.

– Det er svært interessant å se hvordan Stavanger-regionen har markert seg med kreative kampanjer, nå sist på utendørs gjennom SR-Bank sin veldig fine kampanje. Vi tror at annonsører som tør satse på å skape engasjement, også vil oppnå bedre resultater. Einar Astad som er vår salgssjef i Rogaland, sammen med procontra og SR-Bank har hatt et meget godt samarbeid om denne kampanjen, sier Torgeir Johannessen, salgsdirektør i JCDecaux Norge.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.