Mangemillionærer i bybildet

Den nye reklamekampanjen for OBOS kommer også som utendørsløsning.

37689 95951 original
37690 308c1 original
37691 949b1 original

For få dager siden publiserte vi den nye filmkampanjen for OBOS, laget av Futatsu Industries. Der fjorårets italienske mammadalter førte til medlemsrekord for boligbyggelaget, gitt turen over dammen i år, til en annen utfordret gruppe, nemlig amerikanske millionærer.

Disse har nemlig en intens motvilje rettet mot alt som smaker av ikke-arvelige fordeler.

Markedssjef Kjetil Framstad sier at fjorårets kampanje viste at OBOS’ verdier kommer tydelig frem når man finner en rak motsetning.

– Det er ofte takknemlig å vise hva man står for ved å vise hvem man ikke er. Vi er som alltid opptatt av å kommunisere at et OBOS-medlemskap gir deg fordeler selv om du ikke har noen fra før av, være seg forkjøpsrett, forsikring, lån eller kulturelle tilbud.

Den Miami-baserte fotograf Jeffrey Salter har tatt bildene.