Grillefin sommer med Idun
Stabburet fronter grill-tilbehørets sak.
Aktuelt byrå
McCann Oslo
Dagligvarekjedene og deres leverandører har i flere år satset hardt på å «vinne» grillsesongen, og kategorien «grill» har økt i takt med denne innsatsen. I dette bildet har alltid heltene vært kjendiskokker eller saftige kjøttstykker. Stabburet ønsket å tale tilbehørets sak ved å fronte et utvalg av sine Idun-produkter, og vise dem som en naturlig del av et komplett grillmåltid.
Ved å vise ulike produkter og deres rolle i ulike måltider, var målet å få flere til å kjøpe mer enn én variant. Dette ble ytterligere understøttet ved at det ble laget en gratis firepakk-emballasje som kunden kunne fylle opp etter egen smak. Kampanjen ble tatt ut i print og utendørs, og løsningene ble tatt igjen i butikk, på butikkens premisser.
Involverte byråer
McCann Oslo