Helanimert for NAF

NAF publiserte sine nye reklamefilmer for sommeren denne uken og går for en helanimert løsning for å lokke til seg flere medlemmer.

37814 45c91 original
37815 d8f5b original

Filmene produseres av Toxic som gjennom flere år har samarbeidet med NAF.

– At NAF kontaktet oss igjen for en ny runde med animasjonsfilmer ble vi veldig glade for. Ekstra gøy var det å få bryne seg på en ny logoanimasjon, der vi denne gang fikk anledning til å animere en litt mer macho, sort løve, sier Johanne Lund, produsent hos Toxic.

– Vi har svært god erfaring med dette sier markedssjef i NAF, Christian Bjøntegaard.

– Kvaliteten på filmene fra Toxic er etter vårt syn svært bra og gir gode effekter for oss som annonsør. Menneskene i Toxic er inspirerende å jobbe sammen med. De er flinke til å se muligheter og omsette kreative ideer i konkrete løsninger. NAF opplever at animasjonsfilmene åpner opp for stor kreativitet og fleksibilitet, og differensierer seg fra mye annen reklame. Bruk av animasjon skaper muligheter for å kommunisere flere relevante medlemsfordeler i en og samme film på en elegant og spennende måte.

Involverte byråer

Toxic

Andre involverte