Mange vil gi bort Norges fineste pakke

Arbeid av Kitchen Reklamebyrå

Kitchen står bak Postens nye reklame-stunt der de skal kåre Norges fineste pakke. Byrået kan melde om uventet stor pågang etter bare to døgn.

Den nye kampanjen har som formål å forsterke Postens posisjon i pakkemarkedet og skape en god plattform for Brings satsning på netthandel.

– Vi vil vise det Posten er best på, nemlig levering, tilgjengelighet og tjenester som folk har bruk for. Posten leverer noe som betyr noe for mottakerne. Derfor er vi med rette stolte av jobben vår, sier konserndirektør i Posten Norge, Elisabeth Gjølme.

Kampanjen oppfordrer nordmenn til å nominere noen man synes fortjener å motta Norges fineste pakke. Mottakelsen av pakken og gleden som oppstår, blir dokumentert og satt sammen til filmer senere i år.

1000 påmelde iløpet av første døgn

På nettsiden www.norgesfinestepakke.no kan de besøkende nominere en venn som de synes fortjener Norges fineste pakke. Foreløpig har det gått langt over forventning.

– Dette har vært en veldig godt besøkt nettside, for å si det sånn, forteller Bendik Romstad hos Kitchen.

Romstad forteller at byrået hadde regnet med at kampanjen, som skal gå i hele sommer, ville få inn omtrent 1000 forslag.

– Vi fikk inn tusen bare iløpet av det første døgnet, og er snart oppe i det dobbelte. 

Dermed kan det bli en langt større jobb for byrået hadde sett for seg å velge ut en vinner.

– Alle videoene må gås igjennom, og dessuten må vi også nominere vinnere, men det er et luksusproblem. Vi  traff nok noe med denne kampanjen, avslutter Romstad.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.