Nyter sommeren som før i tida

Arbeid av Hei! Reklamebyrå

Hei! Reklamebyrå er ute med annonse- og radiokampanje for Mills majones.

– Oppgaven var å forsterke følelsen av at Mills majones og den perfekte sommerdagen hører sammen. Vi hadde også et ønske om å vekke nostalgiske assosiasjoner til merket, og dette føler vi Hei! reklamebyrå har lykkes med på en veldig god måte, sier Pål Strutz, produktsjef for Mills majones.

Nostalgisk sommerfølelse, moderne budskap

– Vi har laget en annonsekampanje som presenterer den nostalgiske, gode sommerfølelsen. Men annonsene er ikke helt uten brodd: Budskapet er at man ikke må la de nye mediene komme i veien for opplevelsen, men heller nyte sommeren som før i tida, sier AD Nico Wahl og tekstforfatter Arne Schau-Knudsen i Hei!

Låt med produktplassering på Se & Hør-CD og radio

– I tillegg har vi laget en sommerlåt med produktplassering. Låta og teksten handler om å nyte sommeren, og Mills majones flettes naturlig inn i refrenget. Med låta som utgangspunkt, har vi laget en radiokampanje med tre spotter. Alle radiospottene avsluttes med en litt annerledes voice-over, som kler stemningen og radiomediet, avslutter Nico Wahl og Arne Schau-Knudsen.

Hei! har også fått låta inn på Se & Hørs sommer-CD, og den ligger på Spotify, Wimp og iTunes.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.