Smøremyk vs. brødknusere

Arbeid av Futatsu Industries

Norges mest populære brødskivemargarin med nytt TV-konsept

Mills lanserer i disse dager et helt nytt konsept for en av sine markedsledere, basert på ny innsikt. 

– Vi har sett at smøremykhet rett fra kjøleskapet er viktig for norske forbrukere, sier gjengen bak Soft Flora.

Etter å ha fokusert på sunnhet og rapsolje, har Soft Flora spisset strategien sin til å handle om klare brukerfordeler. Senior produktsjef i Mills, Anette Tvenge sier norske forbrukere er opptatt av smøremykhet, rett fra kjøleskapet. 

– Soft Flora er det mest smøremyke du kan ha på brødskiven din fordi det er laget av planteoljer med et høyt innhold av det umettede fettet. 

Sjørøver, glamrocker, thaibokser og gladiator

Smøremykheten til Soft Flora versus hardere konkurrenter, er grunntanken i kampanjekonseptet. En familie opplever at ikke alt som kommer rett fra kjøleskapet er like bra på brødet. Ut ramler det både en sjørøver, glamrocker, thaibokser og gladiator ut av kjøleskapet før far finner frem til Soft Flora.

– Vi vet at hardt smør som ødelegger brødet ditt er noe av det mest irriterende folk vet om morgenen, så her stadfester vi vår styrke gjennom smøremykhet, sier Tvenge.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.