Den nye reklamefilmen fortsetter i det sprø Smash!-universet. Alle reklamefilmene til Smash! bygger rundt ideen «Det skal godt gjøres å bare spise én». Også i denne filmen havner hovedpersonen i et dilemma hvor han må ta stilling til hva han vil ofre for smaken av enda en Smash!.
Nytt team
I tillegg til at vanlig Smash! har blitt enda sprøere og bedre, lanseres den nye smaken Creamy Pepper. Det er er i tillegg sluppet til et nytt kreativt team fra Try/Apt på jobben: Det var i årevis Preben Moan og Camilla Bjørnhaug som lagde Smash!-reklamene, noe som blant annet resulterte i Grand Prix i effektivitetsprisen Stella. Nå står Jonas Grønnern og Lars-Kristian Harveg i spissen for teamet som tar over.
Filmen er produsert med Bacon OSL, regissert av Andreas Riiser og er et norsk-litausk-russisk-dansk-engelsk samarbeid.
Involverte byråer
TRY Apt
Shortcut Oslo Postproduksjon
TRY Reklamebyrå
Bacon Filmproduksjon
Toxic Postproduksjon