Cool dads kjører Subaru

Arbeid av Futatsu Industries

Man kan føle seg ekstra kul når man kjører en fet bil og har den riktige musikken på full guffe.

I høstkampanjen fra Subaru ble medie- og reklamebyrået Futatsu Industries bedt om å få frem hele modellserien, en knallgod kampanjerente samt det faktum at det er yngre familier (enn man tror) som kjører Subaru.

– Det var Hege Gåsdal og Mariann Nord Pedersen, vårt utplasseringsteam før sommeren, som stakk av med denne briefen med idéen om inspirerte fedre som føler seg ekstra kule når riktig bil og musikk var på plass. Kombo’n bil + musikk får jo selv helt vanlige fedre til å bli cool dads, sier kreativ leder Aris Theophilakis

Kampanjen er som vanlig for Subaru multimedial med mye digitalt, sosialt, TV og forhandlerannonser. Ole Musken har tatt stillbildene, og danske Kim Jacobsen hos Fantefilm har hatt regi på filmene. 

– Forresten kan jeg anbefale Hege og Mariann som team. De er tilsynelatende beskjedne, men imponerte oss med idékraft og enorm motivasjon. Det gleder en gammel overtidsarbeider å se unge som virkelig kliner til, avslutter Theophilakis. 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.