I kveld skal vi IKKE danse

Arbeid av McCann Oslo

TV 2 Zebra er rustet opp med ny profil og et mer maskulint innhold.

Gjennom små stikk både til moderkanalens og konkurrentenes mer eller mindre feminine programmer ønsker Zebra å fortelle om sine storsatsinger denne høsten. 

– Kampanjen skal først og fremst vekke oppmerksomhet blant de som ikke har noe forhold til TV 2 Zebra. Vi tror grepet med å være tydelig på hva vi IKKE er skal få målgruppen nysgjerrig på hva TV 2 Zebra kan by på, uttaler Markedssjef i TV 2 Anne Røkenes.   

Uten å være brautende manne-menn ønsket vi å gi en tydelig lusing til feminin B-kjendisreality. Ikke kun på vegne av mannfolk, men på vegne av alle de som ønsker seg en tøffere TV-kveld. 15 år gammel jente eller 50 år gammel mann, spiller ingen rolle. Det eneste våre seere trenger å ha til felles, er at de er lei av baking, dansing, oppussing og stuping, sier kreativt team Øistein Markus Holm og Øivind Kristiansen.

I tillegg til tradisjonelle medier som print, utendørs, radio og nettbannere blir selve programmene løftet frem av egne promoer på TV 2-kanalene. Kampanjen blir også fulgt opp gjennom sosiale medier.  

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.