Tar Myrkdalen til nye høyder

Arbeid av Creuna

Creuna har utviklet en «tøff, dristig og særegen» visuell profil og merkeplattform for Myrkdalen.

I hjertet av fjord-Norge ligger et mektig fjellandskap bygget for lek og unike sanseopplevelser: Myrkdalen. Det er eventyrlig, det er slående vakkert og et av de mest snørike stedene nord for Alpene.

– Myrkdalen er en destinasjon for og av folk med lidenskap for ekte naturopplevelser. Vi følte at destinasjonen fortjente et visuelt formspråk som gjenspeiler stedet og personlighetenes røffe, ærlige og engasjerte natur, sier Marc Ligeti som er lead design i Creuna.

Gjennom en kraftfull og tydelig identitet skal Myrkdalen tiltrekke seg besøkende som ønsker å bruke naturen på en aktiv måte. Naturen i seg selv danner premissene for opplevelsene, men Myrkdalen legger til rette for unike og aktive opplevelser.

– Den sterke visuelle profilen vi ønsket for Myrkdalen gjenspeiles i alle elementer som er utviklet. Det har vært usedvanlig spennende å jobbe med en så uredd kunde, en kunde som selv liker å tøye strikken og utfordre sin egen genre, sier Pål Fasseland, strategisk rådgiver.

Se nettsiden her: myrkdalen.no.

 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.