Når var det du havnet i økonomisk knipe?

Arbeid av Mamma og Pappa reklamebyrå as

BlueStep Finans og Mamma og Pappa reklamebyrå har laget en reklamefilm for å vise at alle kan havne i økonomisk uføre.

Det er fort gjort å havne i økonomisk uføre, og for mange er det forbundet med skam. 

 – Økonomiske utfordringer er fortsatt et tabubelagt emne i Norge, forteller kreativ leder Tom Kr. Foosnæs i Mamma og Pappa. Mange som sliter økonomisk er vant til å møte stengte dører når de tar kontakt med banken sin. BlueStep Finans tenker annerledes og lar folk refinansiere boliglånet på tross av inkassoer og betalingsanmerkninger. Ved å alminneliggjøre det å havne i en økonomisk krise, søker vi å senke terskel for å ta kontakt for de som trenger det som mest.

– Responsen har vært fantastisk, så filmen klargjøres i disse dager for kjøring i BlueSteps hjemland Sverige, sier Arne Martin Koppen, Markedssjef i BlueStep Finans Norge.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.