Nyttige folk

Arbeid av Vizeum

7.oktober er det premiere på Clas Ohlsons nye reklamefilm «De nyttige». Fokuset er TV-mediet, supplert med kampanjer på nett, print og butikk kommunikasjon.

Den nye reklamesatsningens mål er å gi et klart og tydelig bilde av alt Clas Ohlson kan tilby i form av smarte og enkle løsninger på hverdagens praktiske problemer. Konseptet er utarbeidet for å passe alle de fire markedene Clas Ohlson er representert i (Sverige, Norge, Finland og Storbritannia). Det passer også forskjellige sesonger og dekker de fem produktkategoriene: jernvare, elektro, multimedia, hjem og fritid.

– Med konseptet «De nyttige» ønsker vi å vise kundene at alle kan, ved å løse forskjellige praktiske problemer for seg selv, familien og venner, være superhelter i hverdagen. Alle kan bli nyttige ved hjelp av nyttige dingser fra Clas Ohlson og vi håper vi kan inspirere folk til å ta tak i nye prosjekter i hus og hage » sier Stine Trygg-Hauger, kommunikasjons og markedssjef  i Clas Ohlson Norge

I Norge vil reklamefilmene sendes på TV 2, TVNorge, Discovery Channel og National Geographic.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.