Grandma from Hell

Arbeid av ANTI

Anti Denim, Anti Advertising og Bjørg Solveig Opheim byr på hjemmestrikkede ullsokker fra Norges mest notoriske stedsnavn.

– Da jeg begynte i Anti for snart ett år siden falt det noen biter på plass, siden jeg er født og oppvokst på Stjørdal, sier Thomas Larsen Eltvik, kreatør i Anti Advertising. 

– Anti Denim og Anti hadde lenge tenkt på å gjøre flere prosjekter på Hell. Vi fant tidlig ut at det er ingen store merkevarer som har produsert stilfulle ullsokker. I tillegg kjente vi på at de lange norske tradisjonene for hjemmestrikkede ullsokker kanskje ikke er like sterke som tidligere. Det ønsket vi å gjøre noe med – og samtidig inkludere grunnverdiene til Anti Denim.

Med helsorte, hjemmestrikkede ullsokker fra Hell leverer Anti Denim skikkelige norske kvalitetsvarer med en edge. 

Fotograf Fred Jonny og kreativ leder og gründer Kjetil Wold i Anti Denim, Thomas Larsen Eltvik, filmfotograf fra TYD AS, sminkør og fotoassistent trosset frisk trøndervær i flere timer, mens Thomas’ bestemor gjorde alt for å se koselig ut bak sminken. 

Etter at dette har blitt kjent i lokalmiljøet, har Grandma from Hell, Bjørg Solveig Opheim, blitt lokalkjendis og figurert både i lokalavisa og Adresseavisen.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.