Stor OL-satsning fra Nordea

Arbeid av NORD DDB

Anette Sagen og Tom Hilde demonstrerer viktigheten av å ha et godt støtteapparat for både idrettsutøvere og bankkunder.

– Nordea er en stolt støttespiller for Olympiatoppen. Et godt støtteapparat og gode rådgivere er viktig for idrettsutøvere. Det samme gjelder for privatpersoner som skal kjøpe bolig og nå sine sparemål, sier Paal Sprakehaug, markedsdirektør i Nordea.

Filmene vil gå på TV2, Viasat gruppen og SBS Discovery både før og under OL. Dette er den største kampanjene som Nordea har kjørt i forbindelse med et idrettsarrangement.

– Vi vet at god rådgivning er en av de viktigste grunnene til at kunder velger Nordea. Vi har gjennom mange år fokusert på å ha de beste rådgiverne og gjennom dèt gjøre det mulig for folk flest å realisere sine drømmer og mål, forteller Sprakehaug.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.