Selvinnsikt og hvite ballonger

Med standen på Smak-messen ønsker TINE Partner å fokusere på innsiktene som ligger bak produktene og tjenestene.

42637 fb24d original
Foto: Jørgen Eidem
42640 15d90 original
Foto: Jørgen Eidem
42643 34509 original
Foto: Jørgen Eidem
42646 e0e23 original
Foto: Bjørn Gunnar Staal
42649 6db1b original
Foto: Bjørn Gunnar Staal
42652 a8f2f original
Foto: Joachim Svendsen
42655 dfd86 original
Foto: Joachim Svendsen
42661 26118 original
Terje Døsrønningen. Foto: Joachim Svendsen

Vi har heldigvis kunder som tror like mye på verdiskapning gjennom nyskapning og samarbeid som oss. TINE Partner jobber kontinuerlig med å finne ut hvor samfunnet er på vei og hvordan de kan utvikle nye løsninger tilpasset morgendagen. Sammen har vi skapt en helt spesiell møteplass for å diskutere nye muligheter. Det er nettopp i møtet med kundene TINE Partner skaper de produkter og tjenester som utgjør faktiske forskjeller i menneskers liv.

Smak-messen er Norges største fagmesse innen HoReCa, KBS, uteliv, dagligvare og storhusholdning. Temaet for årets messe er innovasjon.

– Sammen med TINE og TINE Partner har vi i SDG jobbet systematisk med innovasjon i mange år og har mye å vise til. Det er derfor uhyre spennende at vi har fått lov til å vise hvordan møtepunktet mellom Branded Environments og Innovasjon skaper magi, sier Jannicke Øiaas, daglig leder i SDG.

– Jeg vil gi en stor honnør til TINE Partner som har vist oss stor tillit i dette prosjektet. Det har gitt resultater som vi alle kan være stolte av.

240 kvadratmeter

Standen til TINE Partner brer seg utover 240 kvadratmeter på Norges Varemesse i Lillestrøm. De sorte veggene på utsiden rammer inn hele standen, og man kan på lang avstand skimte at det foregår noe spennende der inne. Åpningene i alle fire hjørnene inviterer inn til et lyst og luftig miljø, en pause fra smaksprøver og stekeos, en reise i TINE Partners virke.

– Årets tema går rett i kjernen av hva TINE Partner jobber med hver eneste dag: Verdiskaping gjennom innovasjon og samarbeid. Det handler om å til enhver tid forstå hva som foregår i samfunnet rundt oss, i form av strømninger, trender og behov, forteller Terje Døsrønningen, Direktør i TINE Partner.

En sky av ballonger

Disse innsiktene og trendene brer seg som en sky av lysende ballonger i taket over standen. De er koblet til ulike konsepter som vises på de fire veggene, og lyses opp etter de besøkendes bevegelsesmønstre rundt på standen.

– I år har vi ønsket å vise hvordan vi tenker i TINE Partner, hvordan vi jobber og hva vi mener er vår force. Målet var å få en annen type samtale på messen, en samtale om hva vi kan få til sammen i partnerskap, en samtale om hva som skjer i bransjen, om hva sluttbrukerne vil trenge og ønske seg i fremtiden, en samtale om samfunnsansvar, om innsikt! Det er det det handler om for oss. Derfor har vi sammen med Scandinavian Design Group designet en stand som muliggjør slike samtaler, avslutter Terje Døsrønningen.