I tenkeboksen med Norconsult

Arbeid av Itera Gazette

Rekrutteringskampanje med landets prestisjeprosjekter som innovative tankeprosjekter.

Norconsult er Norges største tverrfaglige rådgiverselskap rettet mot samfunnsplanlegging og prosjektering. 
Det er stor kamp om de beste hodene. En annen utfordring er at bransjen framstår som lik og konturløs. Kandidatene har problemer med å skille det ene selskapet fra det andre.  

Hovedmålgruppen var ingeniørstudenter på vei ut i sin første jobb. Viktige «drivere» for denne gruppen er å kunne bidra til innovasjon og få brukt hodet. Løsningen hadde derfor fokus på nettopp dette. Og fordi Norconsult har vært og er involvert i noen av landets største prestisjeprosjekter, fokuserte vi på disse – og da som innovative tankeprosjekter. Visuelt ble det et mørkt uttrykk – med lys i – for å skape assosiasjoner til ro og kontemplasjon, og lyse idéer.

Kampanjen gikk ut som boards og annonser, og animasjon på skjermene på Flytoget i Oslo og på YouTube.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.