Go’morgen vs Sulten 2.0

Arbeid av TRY og Apt

Fase to i konseptet «Ta knekken på Sulten» for Go’morgen-yoghurt fra TINE.

Go’morgen-yoghurt fra TINE lanserte for et år siden sitt nye reklamekonsept «Ta knekken på Sulten» der vi ble kjent med Sulten, en snodig karakter som har det med å dukke opp når vi ikke spiser. Der de første filmene tok for seg Sultens evne til å kludre til konsentrasjonen din, har kamerateamet denne gangen fulgt han på jobb når han klusser til folks humør.

– Den første filmen skapte et stort engasjement, og tester viser at målgruppen virkelig har lagt sin elsk på konseptet. Det fikk vi bekreftet da vi spilte inn den nye filmen. Forbipasserende flokket til Sulten. Folk i alle aldere ville ta selfie med ham, be om en autograf eller bare hilse ærbødig. Som ansvarlig for merket var det veldig morsomt å se folks reaksjon med egne øyne, uttaler Øystein Ulvær, merkevaresjef for Go’morgen. 


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.