McDonald’s gaper stort

Arbeid av NORD DDB

McDonald’s med stor kampanje for å vekke opp gamle fans, og ikke minst rekruttere nye.

Big Mac er et av McDonald’s mest ikoniske produkter. En hamburger som lett kan bli tatt for gitt når nye og spennende menyer rulles ut hele tiden. Derfor har McDonald’s nå en stor kampanje for å vekke opp gamle fans, og ikke minst rekruttere nye.

Sentralt i kampanjen er TV- og radiospotter som minner alle Big Mac-elskere på hvilken hamburger de egentlig vil ha, samt en app som demonstrerer hva som må til for å nyte en Big Mac. Appen klatret til topps i App Store bare én dag etter lansering og målet med 20.000 utdelte Big Mac gjennom appen ble nådd etter kun 33 timer!


Kommentarer

Eskil Paus

Kreativ leder i Både Og Radiobyrå

3 år, 7 måneder siden

Denne filmen likte jeg godt.

espen vegard dysvik hagen

3 år, 6 måneder siden

jeg og.

Harald Grenne

Redaktør i Kreativt Forum

3 år, 6 måneder siden

Kommentarfeltet på KF: slow social media (dette kommer til å ta av)

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.