Hele Norge griller

Arbeid av ANTI

Rimi med skjevt blikk på hvordan grillingen kan fortone seg for ulike familier.

– Det er tøff kamp om grillkundene i sommer. Noen støtter seg på kjente kokker og enda mer kjente skuespillere på tur. Rimi ønsker å ta et folkelig og skjevt blikk på hvordan grillingen kan fortone seg for ulike familier, sier Erik Heisholt, kreativ leder i Anti.

– Gode reklamefilmer kan være med på å åpne øynene for Rimi. Det er en sammenheng mellom lav markedsandel og kundebevissthet. Vi må gjøre oss mer synlige og aktuelle og vise oss frem på en annen måte. Så må vi sørge for å levere i butikk når kundene kommer dit, sier marketingsjef Hege Hildeng i Rimi.


Kommentarer

Andreas Frølich

Regissør i Sheriff Film Company

3 år, 6 måneder siden

Lettlikt og kjempebra. Morsomt med "familien Wehus", Erik...:)

Odd Tystad

Reklameskiltforfatter i annen

3 år, 6 måneder siden

– Endelig en grillkampanje som ikke frister det norske folk til å spise grillmat, sier en storfornøyd leder i Nei Til Grilling i en kommentar

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.