Lano har fått ny duft

Arbeid av TRY og Apt

Lilleborg relanserer i disse dager hele serien med ny duft – for første gang på 30 år.

Lilleborg gjør nå grep, og skal relansere hele serien (med unntak av såpestykket) med helt ny duft. 

– Lano har alltid vært kjent for å ha milde produkter til liten og stor, men da vi spurte målgruppen hvordan vi kunne forbedre produktet ønsket de seg en ny mild og friskere duft, sier Elin Tveito Lidman, markedsdirektør i Lilleborg. 

Oppgaven til TRY/Apt har vært å sørge for at målgruppen får med seg at Lano har fått en ny og frisk duft, men samtidig sørge for å befeste posisjonen som en moderne, leken og mild såpe for hele familien. Vi har latt noen utvalgte barn beskrive hvordan den nye duften er, denne gangen i en litt mer pop-rockete drakt. 

Med på laget har TRY/Apt og One Big Happy Family fått med seg Aslak Hartberg fra Klovner i kamp til å lage låta.

Kommentarer

Stephan von Simson

Grafisk designer i State

3 år, 5 måneder siden

Veldig koselig, skal ut og kjøpe Lano nå. Trommestikkene så tunge ut!

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.