Anti griller Rimis nye typografi

Arbeid av ANTI

Kampen om grillsesongen er i god gang. I den forbindelse har Anti utviklet en helt egen typografi for Rimi.

– Resultatet er Rimis helt unike typografi, som vi benytter på butikkmateriell, plakater, i kundeaviser, online og i sosiale medier. Selve arbeidet var møysommelig og mye pirk, men det har vi fått igjen for nå, sier Erik Heisholt, kreativ leder i Anti.

RImis «Grillography» ble introdusert internt i Rimi i april, og har vakt stor begeistring internt. Arbeidet er utført i tett samarbeid med Handverk AS, ved kreativ leder Eivind Platou. Ingen matrester gikk til spille under produksjonen, til glede for både mennesker og dyr i området rundt Handverks studio på Galleberg ved Sande i Vestfold. 

Vi kan også legge til at anerkjente Creativity Online hadde Rimis «Grillography» som Pick of the Day fredag 30. mai.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.