Sommeren blir ikke deiligere enn du gjør den til selv

Arbeid av Siste Skrik Kommunikasjon

Kondomeriet valgte Siste Skrik etter en byråkonkurranse mellom flere byråer. Her er første kampanjen.

– Vi er veldig fornøyd med valget av reklamebyrå, sier markedssjef Mona Amundsen

– Siste Skrik viser stor forståelse for vår forretningsstrategi, og har presentert en god kreativ løsning for Kondomeriets sommerkampanje.

– Kondomeriet feirer 25-års-jubileum i år. I tillegg til å selge erotiske produkter er de opptatt av å fremme god seksualitet, blant annet ved hjelp av artikler og tips på egen blogg og Facebookside. For mange er det en barriere å gå inn i en Kondomeriet-butikk, eller snakke om sexlivet sitt, men faktum er at det er svært vanlig å eie et sexlektøy, sier rådgiver i Siste Skrik, Kirsti-Lill Toft Evang.

– Med bakgrunn i dette utviklet byrået sommerkampanjen «Sommeren blir ikke deiligere enn du gjør den til selv». Kampanjen består blant annet av to filmer, butikkmateriell, bannere og uttak i sosiale medier, sier Mona Bidne, som har vært kreativt ansvarlig.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.