Superhelt-kampanje skal rocke trønderne

Arbeid av JCP Ignite

Lørdag 6. september går historiens største trønderrock-konsert Trondheim Play av stabelen. I dag sparker arrangørene i gang en reklamekampanje over hele byen.

Trondheim Play er navnet på en ny årlig rockekonsert på Lerkendal Arena. Lørdag 6. september samles historiens største stjernelag innen trøndersk rock, blant annet DDE, Sie Gubba, Stage Dolls, TNT og The Kids. Konserten arrangeres av Scandic Norge i samarbeid med festivalsjef og rockeprofil Svein Bjørge. Dette blir en av hovedaktivitetene i åpningskampanjen til nye Scandic Lerkendal . Hotellet blir Norges største møtearena, og så det derfor som en god idé å invitere hele Trøndelag til sommerens store musikkbegivenhet.

Trondheim Play sparker nå i gang en kampanje som hyller trønderrocken. Kampanjen er utviklet av reklamebyrået JCP Ignite, og blir blant annet å se på byens busser, boards, og i lokale medier.

Kreativ leder i JCP Ignite, Paul Little sier følgende om kampanjen.

– Vi forelsket oss i den unike posisjonen som trønderrock innehar. Disse musikerne er store helter lokalt, og har en leken tilnærming til det å underholde. Derfor syntes vi en en superhelt-kampanje var en morsom vri vi tror vil appellere til mange.

– Vi føler Trondheim Play er en god måte å gi tilbake til byen på. Vi befester med dette Scandic Lerkendal som Norges mest spennende møteplass. Her skal våre gjester kunne oppleve minneverdige øyeblikk innen musikk, idrett og større konferanser, sier Morten Hammer, direktør for nyåpninger i Scandic.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.