Råd og hjertevarme

Med råd og hjertevarme ønsket Personskadeforbundet LTN å nå ut til enda flere mennesker med en landsdekkende rekrutteringskampanje.

51318 2f8dd original
51321 b6c26 original
51327 72046 original
51330 1d4cc original
51333 422b3 original
51336 ae217 original

Personskadeforbundet LTN er en organisasjon for alle som har fått livet endret på grunn av skade. Ålesundsbyrået I&M Kommunikasjon ble det utvalgte byrået som skulle bidra til å øke medlemstallet i organisasjonen.

Oppgaven var å skape oppmerksomhet og kunnskap om organisasjonen, og dens medlemsfordeler. Det resulterte i produksjon av låt, reklamefilm, og kampanjemateriell for både trykte og digitale flater. I&M stod også for ide og kreativt konsept. Kampanjen ble lansert under Personskadeforbundets jubileumskonferanse i Bergen den 29. august.

Råd og hjertevarme

Med en lovnad om råd og hjertevarme, ble budskapet «Vi håper du aldri trenger oss, men vi trenger deg», kommunisert med tillit og nærhet i fokus. Hjerteballongen ble et gjentakende element, både «live», digitalt, og som en egen mobil-app som lanseres høsten 2014.

Det 17 år gamle sangtalentet Amanda Tenfjord fra Tennfjord i Møre og Romsdal ble ved en tilfeldighet oppdaget av I&M. Byrået produserte debutlåten hennes, «Run», som ble et viktig element i kampanjen. Musikkvideoen spres via YouTube, Facebook og andre sosiale kanaler, og låta er tilgjengelig via musikktjenester som Spotify og iTunes.

Involverte byråer

82455 1f913 original

I&M Kommunikasjon