Ny film i «Skal bare»-kampanjen

Arbeid av McCann Oslo

Storebrand lanserer neste kapittel i sin prisbelønte pensjons-kampanje. Nå er det en kvinnelig hovedrolle som «skal bare».

I den nye kampanjen er det såkalte fripoliser som er temaet. Nå som myndighetene har åpnet for fripolise med investeringsvalg, har nemlig folk flest fått enda en ting de bør ta stilling til for å få en bedre pensjon. 

– Fripoliser med investeringsvalg er for mange en god mulighet. Vi skal hjelpe kundene våre til å sette seg inn i temaet, og dermed kunne vurdere om det kan lønne seg å investere fripolisene, forteller Jostein Chr Dalland, markedsdirektør i Storebrand. 

Den nye reklamefilmen er en del av en langsiktig kampanje som skal sette Storebrand på kartet som ledende innen sparing til pensjon. Den første filmen har allerede vunnet TV 2s Sølvfisken for juni, og kampanjen har fått gull i Multikanal i INMAs Performance Awards. Også juryen i Medieprisen har latt seg imponere, for de ga kampanjen sølv i Mediestrategi på fredag. 

– Både reklamefilmen og resten av kampanjen scorer langt bedre på både oppmerksomhet og liking enn bransjesnittet. Kampanjen har dessuten gitt svært gode resultater, så nå håper vi den nye filmen skal fortsette den positive trenden, uttaler Dalland. 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.