Kan vi få sponse deg?

Arbeid av SMFB

Glem kjendisene, nå har alle «Hverdagens atleter» muligheten til å signere sponsorpakker med YT.

Med det ønsker en av Norges største leverandører av treningsmat og ­-drikke å hjelpe helt vanlige folk til å trene i en hektisk hverdag. 

På en pressekonferanse på YTs egen facebooksider forklarte merkevaresjef Karl Georg Raastad bakgrunnen:

– Vår jobb er å hjelpe nordmenn med å bli enda litt bedre. Både de som trener for å holde seg i form, trener som forberedelse til konkurranse eller rett og slett bare trener fordi det er gøy. Nå tar vi hjelpen et steg videre ved å gå inn som sponsor for «Hverdagens atleter».

Over hundre nye sponsorkontrakter skal signeres perioden frem mot jul. Avtalene har forskjellig varighet og innhold, med en fellesnevner om at de er ment for å hjelpe vanlige folk med å få mer ut av treningen sin. På yt.no kan alle gå inn og bla seg gjennom sponsorpakkene og finne den eller de som passer for seg.

– Som med alle sponsoravtaler, stiller YT klare krav til sponsorobjektene sine. Hver sponsorpakke har vilkår som må oppfylles, som for eksempel en forpliktelse om å trene regelmessig, eller stille i relativt god form til start i Oslo Maraton. Et sponsorat må bli tatt på alvor, sier Raastad.

Det er SMFB med det unge kreative teamet Pia Ølstad og Sveinung Arnestad som står bak kampanjen. 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.