New York-konkurranse tar av fra Torp

Arbeid av Allegro

På to dager har 20.000 deltatt i konkurransen hvor du kan vinne en VIP-tur til New York.

Den interaktive kampanjen til Torp, som går som en farsott i sosiale medier om dagen, er utviklet i samarbeid med kommunikasjonsbyrået Allegro. 

At det er så mange som har deltatt i konkurransen på svært kort tid, skyldes blant annet at over 10.000 personer har delt budskapet på Facebook. Det gjør at veldig mange har blitt eksponert for konkurransen og blitt fristet til å delta.

– Dette er utrolig morsomt og over all forventning så tett etter lansering, sier webansvarlig hos Torp, Espen Lund.

Til hele verden fra Torp

Det er enkelt å komme seg fra Torp til New York. Om du reiser med KLM via Amsterdam, får du én billett som gjelder for hele strekningen, sjekker inn kofferten på Torp og tenker ikke mer på den før du er helt fremme.

– Målet med konkurransen er å vise hvor enkelt det er å reise til hele verden fra Torp, og det har jo folk virkelig fått med seg nå, sier tekstforfatter i Allegro, Jørgen Heisholt Gundersen.

Det er viktig for Torp å få frem at flyplassen bare er en svipptur unna for veldig mange folk som bor på Østlandet. 


– Håpet er at denne konkurransen skal bidra til at enda flere får øynene opp for mulighetene som Torp tilbyr, sier tekstforfatter Marianne Rosenlund Hegg i Allegro.

Konkurransen avsluttes 16. desember, og du kan delta enkelt her: konkurranse.Torp.no.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.