Ridderost i rampelyset

Arbeid av TRY og Apt

Det er duket for en storslått reklamelansering for Ridderosten fra Tresfjord.

– Vi ser et behov for å øke oppmerksomheten og top-of-mind for Ridderosten som er en av de mest likte ostene i norsk dagligvare, uttaler markedssjef Christian Mjaaseth i TINE. Ridder er en av TINEs osteskatter som så dagens lys i Tresfjord i 1969. Med sin karakteristiske, smaksrike smak og strågule farge har Ridder trofaste fan i hele Norge. Ridderost innehar også Matmerkets Spesialitetsmerke for unik smak.

I filmen som rulles ut på TV i dag, møter vi en Ridder som i likhet med Ridderost viser seg å ha både en hard og en myk side. 

– Filmen innehar like mye karakter og styrke som en ekte Ridder fortjener, og vi er veldig fornøyd med sluttresultatet, sier merkevaresjef Julianne Olsen.

Konseptet er utviklet av TRY/Apt, filmen regissert av Motion Blurs Harald Zwart og dragemagien er det Storm Studios som står for.


Kommentarer

Stephan von Simson

Grafisk designer i State

2 år, 11 måneder siden

Hahaha, utrolig bra!!

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.