Fordi jeg kan!

Arbeid av MK Norway

Chess er ute med ny profilfilm.

Bruken av mobildata bare øker og øker her i landet, og dette har ført til helt individuelle vaner og ønsker for bruk av medier. Vi ønsker rett og slett å ha tilgang til det innholdet vi vil, når vi vil. Og vi vil ha hastigheten vi trenger på kjøpet.

I filmen følger vi en guttegjeng igjennom en vanlig dag, og ser hvilken rolle bruk av mobildata har i deres hverdag.

– Som eneste leverandør gir Chess alle kunder full fart uansett abonnement. Mens andre leverandører struper hastigheten med mindre man kjøper dyre abonnementer har Chess ingen hastighetsbegrensning selv på de billigste abonnementsløsningene. I tillegg får man i de fleste tilfeller mer data for pengene. Sett i lys av at bruken av mobildata og krav til hastighet bare øker og øker mener vi dette er en helt konkrete fordeler å løfte frem i et ellers homogent marked, sier kundeansvarlig i MK Norway Einar Rustad Nilssen

I filmene debuterer også den oppgraderte visuelle profilen til merkevaren, som tar i bruk en helt ny fargepalett og geometriske former.

– Det visuelle utrykket til Chess formidler de taktiske budskapene på en leken og spontan måte. Her har ikke mobiltelefonen hovedrollen, men er med i vennegjengen. Chess er en uformell og befriende merkevare. Det nye konseptet dyrker ting vi liker og kan gjøre. Ikke det vi må, sier kreativt team hos MK Norway, Doffen og Jon. 

Mk Norway står bak ide og konsept, Ole Martin Hafsmo har regi og Fredrik Fiction har produsert filmene.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.