Velkjent konsept, ny film

Arbeid av TRY og Apt

Ny film under det levedyktige konseptet «Bare Jarlsberg® er Jarlsberg®».

Siden reklamefilmen «Hund er hund» ble lansert for fem år siden, har «Bare Jarlsberg® er Jarlsberg®» etablert seg som et sterkt konsept de fleste Jarlsberg®-spisere kan nikke anerkjennende til. 

– Salget til Jarlsberg® har løftet seg betraktelig siden vi lanserte konseptet, og filmene vi har laget til nå har testet veldig bra. Nå har vi sammen med TRY laget enda en film som vi gleder oss til å vise frem til Norges Jarlsberg®-elskere, uttaler Halvor Hauge, Merkevaresjef for Jarlsberg® i TINE. 

Det er som vanlig TRY reklamebyrå som står bak kampanjen, denne gangen med Motion Blur på produksjonssiden. Reklamefilmen i spilleren heter «Frokosten» og tar nok en gang et oppgjør med de der ute som mener at gulost er gulost. 


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.