Designet for hverdagen din

Pierre Robert hyller hverdagen i ny kampanje.

58024 9bbb4 original

Pierre Robert Lingerie har siden lanseringen i februar 2006 vært kjernen og drivkraften i merket Pierre Robert, og bidratt til at plattformen «Skandinavisk – Tidsriktig – Komfortabelt» i dag står sterkt hos forbrukeren.

I januar 2014 inviterte de til pitch for å utvikle butikkampanjen for neste undertøyskolleksjon. JCP Ignite gikk seirende ut. Med konseptet «Designed for Your Everyday» står de også bak kampanjen for film og web.

I butikkene er det gjemt 1000 gavekort i pakningene under budskapet «Vinn hver dag med Pierre Robert». Vinnerne kan løse ut premier i nettbutikken.

Filmene for tv og web (en langversjon og to korte) gir et innblikk i hverdagen til de typiske forbrukerne; studenten med mange baller i luften, og mammaen som kombinerer jobb, barn og fritid. De to jentene viser hvordan en hektisk hverdag kan bli litt bedre ved å ha føle seg fin og komfortabel fra innerst til ytterst. Filmene er laget i samarbeid med Bacon og regissør Marie Kristiansen.