Designet for hverdagen din

Arbeid av JCP Ignite

Pierre Robert hyller hverdagen i ny kampanje.  

Pierre Robert Lingerie har siden lanseringen i februar 2006 vært kjernen og drivkraften i merket Pierre Robert, og bidratt til at plattformen «Skandinavisk – Tidsriktig – Komfortabelt» i dag står sterkt hos forbrukeren. 

I januar 2014 inviterte de til pitch for å utvikle butikkampanjen for neste undertøyskolleksjon. JCP Ignite gikk seirende ut. Med konseptet «Designed for Your Everyday» står de også bak kampanjen for film og web. 

I butikkene er det gjemt 1000 gavekort i pakningene under budskapet «Vinn hver dag med Pierre Robert». Vinnerne kan løse ut premier i nettbutikken.  

Filmene for tv og web (en langversjon og to korte) gir et innblikk i hverdagen til de typiske forbrukerne; studenten med mange baller i luften, og mammaen som kombinerer jobb, barn og fritid. De to jentene viser hvordan en hektisk hverdag kan bli litt bedre ved å ha føle seg fin og komfortabel fra innerst til ytterst. Filmene er laget i samarbeid med Bacon og regissør Marie Kristiansen

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.